KAEDAH PERMAINAN DALAM PENGAJARAN SUBJEK PERDAGANGAN DAN SAINS
Matlamat Kajian
Menarik minat dan perhatian pelajar untuk melibatkan diri dalam proses pengajaran dan pembelajaran serta meningkatkan kefahaman pelajar dalam subjek perdagangan dan sains.
Objektif Kajian
1.Mengubah amalan guru dalam pengajaran perdagangan dan sains secara kuliah kepada kaedah permainan
2.Meneroka dan menilai pengaplikasian kaedah permainan dalam topik pengajaran perdagangan dan sains
Persoalan Kajian
1.Adakah kaedah permainan dapat meningkatkan penglibatan dan minat pelajar dalam pembelajaran subjek perdagangan dan sains?
2.Adakah kaedah permainan akan meningkatkan kefahaman dan kemahiran pelajar untuk menguasai topik pembelajaran berdasarkan objektif dan isi pengajaran yang disampaikan oleh guru?
Jam Tangan
KALENDAR
NAMA-NAMA ALLAH
DETIK WAKTU
Welcome
Blog Archive
-
▼
2009
(18)
-
▼
November
(15)
- AKTIVITI 13: KERANGKA TEORITIKAL, KONSEPTUAL DAN O...
- AKTIVITI 12: PEMURNIAN
- AKTIVITI 11: Jurnal-Masalah dalam Kajian
- AKTIVITI 10: ULASAN BUKU-MENGENAL PASTI MASALAH KA...
- AKTIVITI 9 : MATLAMAT, OBJEKTIF DAN PERSOALAN KAJIAN
- AKTIVITI 8
- AKTIVITI 7
- AKTIVITI 6
- TUGASAN 1: ULASAN BUKU
- TUGASAN 4
- MODEL-MODEL KAJIAN TINDAKAN
- AKTIVITI 2 - ULASAN JURNAL
- AKTIVITI 1: TUGASAN BUKU 1
- TUGASAN 3: PEMBENTANGAN KOLOKIUM
- PEMBENTANGAN KOLOKIUM SENIOR
-
▼
November
(15)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment